Klachten:
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jhl-services.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Algemene informatie Garantie:
Garantie wil zeggen dat u gedurende de garantietermijn van uw leverancier mag verwachten dat zij instaat voor de kwaliteit en het juist functioneren van het product.
Bij een defect product of het claimen van garantie kunt u te allen tijde bij ons Service Centrum terecht.
Neem wel altijd eerst contact op met onze klantenservice op 0640038313.
Kijk tevens op uw factuur, het kan zijn dat voor uw product een afwijkende garantie afhandeling geldt, zoals bijvoorbeeld onsite of pick-up en return garantie.

Garantie op producten:
JHL Services B.V. geeft standaard 2 jaar garantie op al haar producten tenzij de fabrieksgarantie korter is dan 2 jaar. De fabrieksgarantie op losse producten verschilt per merk en varieert van 2 tot 10 jaar (accu’s en batterijen ½ jaar). Gaat uw product defect na 2 jaar, maar binnen de fabrieksgarantie termijn, dan willen wij u graag helpen bij het claimen van de garantie. Bel bij een defect dus altijd met onze klantenservice op 0640038313. Kijk tevens op uw factuur, het kan zijn dat voor uw product een afwijkende garantie afhandeling geldt, zoals bijvoorbeeld onsite of pick-up en return garantie.

Directe service van fabrikanten:
Bepaalde fabrikanten verlenen directe service aan eindgebruikers.
Wij adviseren u om hier gebruik van te maken, aangezien dit de snelheid van afhandelen aanzienlijk kan versnellen.